Kontakta oss
Telefon
010 - 214 63 80
E-post
saljare.leasing@ikano.se
ÖPPETTIDER TELEFON OCH CHATT
Mån-Fre 08:30 - 17:00
Lör-Sön Stängt
ADRESS
Stockholm (Huvudkontor Leasing)
Vasagatan 14 A, plan 3
Box 1007
172 21 Sundbyberg
Telefon
010 - 214 63 80
E-post
saljare.leasing@ikano.se
ÖPPETTIDER TELEFON OCH CHATT
Mån-Fre 08:30 - 17:00
Lör-Sön Stängt
ADRESS
Stockholm (Huvudkontor Leasing)
Vasagatan 14 A, plan 3
Box 1007
172 21 Sundbyberg
Telefon
08 - 514 203 20
E-post
kundsupport@ikano.se
Öppettider
Mån - Fre: 08:30 - 15:00
Telefon
08 - 514 203 10
E-post
partnersupport@ikano.se
Öppettider
Mån - Fre: 08:30 - 16:30
Du skickar blanketter till:
Ikano Bank AB
Leasing
Box 21024
200 21 Malmö
För att överlåta avtalet till ett annat företag måste vi göra en kreditbedömning av det nya, tillträdande företaget. Vid godkänd kreditbedömning skickar vi överlåtelsehandlingar som ska skrivas under av firmatecknare för det tillträdande företaget. Våra faktureringsperioder avgör när överlåtelsen kan ske. Överlåtelseavgift betalas av tillträdande kund.
Vill du säga upp hyresavtalet enligt avtalets allmänna villkor vänligen e-posta en skriftlig uppsägning till kundsupport@ikano.se eller skicka den med vanlig post till
Ikano Bank AB
Leasing
Box 210 24
200 21 Malmö
Vill du säga upp hyresavtalet i förtid, det vill säga innan avtalstiden är slut, ska du kontakta din leverantör. Leverantörens kontaktuppgifter står på ditt hyresavtal.
När du vill säga upp ditt leasingavtal i förtid ringer du oss på 08-514 203 20 så kan vi beräkna utrustningens värde och hitta en lösning.
Har utrustningen gått sönder eller om du har andra försäkringsfrågor kontaktar du Ikano Banks Försäkringsservice på 08-697 45 35 eller ikanobank@aon.se.
För att börja betala via autogiro, eller för att ändra det konto som dina autogirobetalningar görs från idag, skriver du ut och fyller i denna blankett.
Scanna och e-posta ifylld blankett till kundsupport@ikano.se eller skicka den med vanlig post till:
Ikano Bank AB
Leasing
Box 210 24
200 21 Malmö
Påminnelsen är en exakt kopia av din ursprungliga faktura och kan därför användas som betalningsunderlag. Det är samma information och OCR nummer som på den ursprungliga fakturan. Påminnelseavgift faktureras på nästföljande faktura.