Kontakta oss på Ikano Bank Företag

Vi står beredda att hjälpa dig som företagare

Contact_Hyra

Vilken avdelning vill du komma i kontakt med?

meeting

Ikano Bank - den schyssta partnern

Ikano Bank var ursprungligen en del av IKEA, men är sedan 1988 del av en separat företagsgrupp som idag ägs av familjen Kamprad. Vårt  entreprenöriella arv från detaljhandeln gör att vi verkligen förstår behovet av flexibilitet, snabbhet och trygghet. Hos Ikano Bank får du som själv är entreprenör schyssta villkor, korta beslutsvägar och transparens. Vårt arv har också lärt oss värdet av bra kundrelationer, och vi värnar om dina kunder och din relation till dem lika mycket som du själv gör.  
 

thumbs_up

Schyssta villkor och korta
beslutsvägar

caring

Tar hand om dina kunder
lika väl som du gör

handshake

Skräddarsydda och
personliga upplägg

Om vi inte är överens

Vi arbetar ständigt för att du som kund ska få en så bra upplevelse som möjligt av oss och våra tjänster. Om du är missnöjd med något i din kontakt med Ikano Bank önskar vi därför att du kontaktar oss så snart som möjligt så att vi kan göra vårt bästa för att rätta till eventuella fel.

  • Steg 1: Kontakta vår kundservice

    Ofta kan problem och missförstånd lösas genom en ny kontakt. Därför är det bra att du i första hand kontaktar vår kundservice. 

    Kundservice Företag
    Ikano Bank AB (publ)
    Box 21066
    200 21  Malmö
    klagomalforetag@ikano.se
    Leasing 08-514 203 20
    Factoring 08-514 203 35

  • Steg 2: Framför ditt klagomål genom vårt formulär

    Upplever du att du inte får gehör för dina synpunkter hos handläggare på kundservice kan du lämna in dina synpunkter genom vårt onlineformulär.

    Till formuläret

  • Steg 3: Omprövning av beslut

    Om du inte är nöjd med de beslut du har fått och vill ompröva ditt ärende, kan du kontakta Ikano Banks Kundombudsman Detta kan du göra direkt via nedan kontaktuppgifter eller i samtal med kundservice begära att din begäran om omprövning överlämnas till Kundombudsmannen. Beskriv vad du tycker är fel och vem du tidigare haft kontakt med i ditt ärende när du kontaktar Ikano Banks Kundombudsman.

    Kundombudsman Ikano Bank AB (publ)
    Box 210 66
    200 21 Malmö
    kundombudsman@ikano.se

  • Steg 4: Om du fortfarande inte är nöjd

    Om du efter omprövning av bankens Kundombudsman fortfarande inte är nöjd eller om du vill ha råd utanför Ikano Bank, kan du vända dig till följande instans. Du kan självfallet vända dig till nedanstående instans när du än önskar.

    Allmän domstol
    www.domstol.se

.
.
.

Chatta med oss

Chattar...

.
.
.