Håll sökorden enkla. Du kan använd flera ord för att förfina din sökning.
Om du inte hittar det du söker kan du prova att skriva nya sökord i sökfältet.
Schyssta villkor och korta
beslutsvägar
Tar hand om dina kunder
lika väl som du gör
Skräddarsydda och
personliga upplägg
Ofta kan problem och missförstånd lösas genom en ny kontakt. Därför är det bra att du i första hand kontaktar vår kundservice.
Kundservice Företag
Ikano Bank AB (publ)
Box 21066
200 21 Malmö
klagomalforetag@ikano.se
Leasing 08-514 203 20
Factoring 08-514 203 35
Upplever du att du inte får gehör för dina synpunkter hos handläggare på kundservice kan du lämna in dina synpunkter genom vårt onlineformulär.
Om du inte är nöjd med de beslut du har fått och vill ompröva ditt ärende, kan du kontakta Ikano Banks Kundombudsman Detta kan du göra direkt via nedan kontaktuppgifter eller i samtal med kundservice begära att din begäran om omprövning överlämnas till Kundombudsmannen. Beskriv vad du tycker är fel och vem du tidigare haft kontakt med i ditt ärende när du kontaktar Ikano Banks Kundombudsman.
Kundombudsman Ikano Bank AB (publ)
Box 210 66
200 21 Malmö
kundombudsman@ikano.se
Om du efter omprövning av bankens Kundombudsman fortfarande inte är nöjd eller om du vill ha råd utanför Ikano Bank, kan du vända dig till följande instans. Du kan självfallet vända dig till nedanstående instans när du än önskar.
Allmän domstol
www.domstol.se