Besvarad av Ikano Bank

Kundforum

Ställ en fråga

Välj kategori

Bolån
Ikano Kort
Låna
Praktiskt
Spara
Skicka fråga

Vi kan av säkerhetsskäl bara svara på allmänna frågor kring våra produkter och tjänster i forumet. Har specifika kundfrågor ber vi dig kontakta vår kundservice på via telefon. Tänk på att vem som helst kan läsa ditt inlägg. Skriv därför inga personuppgifter som personnummer eller kontonummer  i inlägget. Genom att posta ditt inlägg accepterar du vår policy.

Spärrtjänster

Ring: 0476 - 88 000

Du kan också logga in här på banken och spärra ditt kort eller BankID.


Inloggningsalternativ

Internetbanken

Mobilt BankID

BankID

Varför kan jag inte logga in med pinkod?

Ikano Kort

Logga in Ikano Kort

Välj om du vill skriva under med Mobilt BankID eller BankID på datorn

Läs igenom

Vi förstår att du bara vill bli klar, men du måste läsa följande dokument innan du kan skriva under din ansökan.
OBS. Öppnas i nytt fönster

Skriv under

Öppna BankID appen i din mobil eller surfplatta och knappa in din kod

Nu har du skrivit under!

    Vi behöver din medsökandes underskrift

    Välj hur du vill skriva under.

    Håll sökorden enkla. Du kan använd flera ord för att förfina din sökning.

    Om du inte hittar det du söker kan du prova att skriva nya sökord i sökfältet.