Komplettera din ansökan

Ladda upp dina handlingar

Handlingar du laddar upp överförs till oss på ett säkert sätt. Mer information om behandling av personuppgifter finns här.

Värdet i detta fält måste vara mellan och .

Ange ditt namn

Ange ditt namn

Ange ditt personnummer med 10 eller 12 siffror

Ange ditt personnummer med 10 eller 12 siffror

Ange ditt personnummer med 10 eller 12 siffror

Ange ditt personnummer med 10 eller 12 siffror

Värdet i detta fält måste vara mellan och .

Du måste fylla i det här fältet.

Detta fältet har inte rätt format.

Ladda upp dina handlingar

Värdet i detta fält måste vara mellan och .

Du måste fylla i det här fältet.

Detta fältet har inte rätt format.

Behöver du ladda upp fler handlingar?

Värdet i detta fält måste vara mellan och .

Du måste fylla i det här fältet.

Detta fältet har inte rätt format.

Thumbs-up

Tack för din komplettering!

Tänk på att du behöver fortfarande skriva under, datera och skicka in ditt skuldebrev i original till oss med post om du inte redan gjort det.

Vad händer nu?

  • När vi fått in ditt skuldebrev granskar vi allt inskickat material och bedömer detta så snabbt vi kan.
  • Om det krävs ytterligare komplettering kommer vi eller en förmedlare att kontakta dig för mer information i ditt ärende.
  • Godkänns handlingarna kommer du att få ett e-postmeddelande eller SMS med information när utbetalning kommer att ske.

Välj hur du vill identifiera dig

Verifiera dig i datorn

Väntar på verifiering... Öppna BankId
Tillbaka

Ange ditt personnummer

Tillbaka

Verifiera dig i mobilen

Väntar på verifiering...
Tillbaka

Vi har skickat hem skuldebrev till dig som du behöver skriva under, datera och skicka tillbaka till oss med post. Du får med ett svarskuvert som du också kan använda för att skicka in dina kompletterande handlingar i om du önskar.

Kan detta svarskuvert inte användas skickas handlingar till:
Ikano Bank, Box 210 66, 200 21 Malmö

Logga in

Just nu förekommer bedrägeriförsök där bedragare ringer och utger sig vara från Ikano Bank.
Var särskilt uppmärksam på samtal där bedragaren ringer och informerar om beviljat lån och ber dig att godkänna detta med Bank-ID. Observera att vi aldrig kommer kontakta dig och uppmana dig att lämna ut uppgifter till Bank-ID eller bankdosa. Kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 0476- 88 000 om du blivit uppringd eller har ytterligare frågor.


Den 1 jan 2021 uppdaterar vi våra allmänna villkor.
De ändringar vi gör samt vilka produkter som berörs kan du läsa mer om här

Välj om du vill skriva under med Mobilt BankID eller BankID på datorn

Läs igenom

Vi förstår att du bara vill bli klar, men du måste läsa följande dokument innan du kan skriva under din ansökan.
OBS. Öppnas i nytt fönster

Skriv under

Öppna BankID appen i din mobil eller surfplatta och knappa in din kod

Nu har du skrivit under!

    Vi behöver din medsökandes underskrift

    Välj hur du vill skriva under.

    Håll sökorden enkla. Du kan använd flera ord för att förfina din sökning.

    Om du inte hittar det du söker kan du prova att skriva nya sökord i sökfältet.